2.26.2012

Yaban Mersinli Salata


              Yaban Mersinli -Kajulu Salata


Tatlı yiyecekleri biraz ekşi, Acı yiyecekleri de biraz tatlandırarak yemeye bayılıyorum.
Özellikle yeşil marul salatasında keskin bir acı sevmiyorum. ,
Şimdi sizlere en sevdiğim salata tarifini belirtmeden geçemiycem.

Malzemeler:
                        -1 adet iri doğranmış marul
                        -5 adet havuç isteğe göre doğranmış
                        -Mor lahana istendiği kadar
                        -3 adet taze kırmızı biber
                         -1 küçük teneke kutu ayıklanmış tane mısır
                         -Üzerine Cherry domatesleri ikiye dilip çevreledim
                          -100 gr  kaju- 1 yemek kaşığı tereyağı ile hafif pembeleşinceye kadar kısık ateşte çevirdim
                          -100 gr yaban mersinini de kaju içerisine ekledim 2 dakika daha çevirdim
Sosu için:
                      Salata malzemelerini yerleştirdikten sonra
                      -3 adet limon suyu
                      - 1 yemek kaşığı tuz
                      - 1 yemek kaşığı balzamik sirke
                      - Yarım çay bardağı sızma zeytinyağını  bir kapta iyice karıştırdım ve içine döktüm.

           Bu salatayı da daha önce afiyetle yemiştim. Ek olarak üzerine ceviz içi, brokoli ve dilimlenmiş zeytin eklemiştim. Bilginize...
                  Kadınının kalçasızı, yemeğin salatasızı olmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder