2.07.2012

My Hits these days


             İlk bakışta gözünüze hangi ürün çarptı?


Sanırım turuncu renkli Sally Hansen kremler. Ürün alırken ambalajına dikkat etmem diyenleri hiç anlamam çünkü beni ürünün içeriği kadar ambalajı da etkiler. Evet turuncu renk bana direk C vitaminini hatırlatır ve genellikle içeriğinde C vitamini  benzerleri bulunan ürünler beni kendine doğru çeker. Sally Hansen markasıyla ilk tanışmam french maniküre set olmuştu ama pek de memnun kaldığımı söyleyemem. Son zamanlarda soğuklar nedeniyle eczanelerle pek haşır neşir olduğum için gözüme ilk çarpan  çatlayan ellerime çare olmuştu. Bir kaç sürmeyle hemen kalitesini belli etti. Sürdüğümde ellerimde bir ışıltı ve yumuşama ki üzerinde belirttiği gibi 18 saat etkisini gösterdi. Derken topuk kremini aldım ve normal kremlerle geçmeyen topuk çatlaklarım bir günde etkisini gösterdi. C vitaminli tırnak eti kremi gerçekten muhteşem. Malum sürdüğümüz ojelere tırnak mı dayanır?


Loreal  Mythic Oil: İçeriğinde Argan ve Avokado yağı barındıran bu saç yağını ister ıslak, ister kuru saça uygulayın harika kokuyor. Ben banyodan çıkınca saçımı tararken sürüyorum hem elektriklenmesini önlüyor hem kırılmasını.

La Roche Posay: Makyaj temizleme toniğinin kokusuz ve parabensiz olması gerçekten iyi 2 yıldır kullanıyorum.


Vichy Göz Temizleme: Yağsız yapısıyla gözdeki makyajı anında alıyor.


Parfüm olarak çiçeksi, şekerli fresh kokulara bayılıyorum ve uzun süre Marc  Jacobs/Lola 
Givenchy/ For Her takılıcam gibime geliyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder